Debiut pierwszego wydawnictwa prasowego na rynku NewConnect

/ 20 grudnia, 2011

– Jesteśmy przekonani, że akcje AD Music będą cieszyły się zainteresowaniem inwestorów – mówi Leszek Jastrzębski, prezes wydawnictwa. – Jesteśmy młodą spółką, ale odnosimy sukcesy i najbliższe lata będą dla nas czasem nieustannego rozwoju i powiększania wartości firmy.

W planach jest stałe rozwijanie posiadanych tytułów, a także tworzenie nowych kanałów dystrybucji – zwiększenie znaczenia projektów w Internecie. Pozwoli to z jednej strony na przyrost wpływów ze sprzedaży wydań papierowych oraz przychodów z zamieszczanych w nich reklam, a z drugiej, dzięki planowanemu wdrożeniu wydań cyfrowych, możliwy będzie dalszy wzrost znaczenia spółki w Internecie i obszarze serwisów dla urządzeń mobilnych. – W nieodległej przyszłości planujemy także akwizycje innych serwisów, których przejęcie da nam efekt synergii. Rozważamy też uruchomienie internetowego sklepu muzycznego – podsumowuje prezes Jastrzębski.

Spółka AD Music została utworzona w 2010 roku. Wydawnictwo powstało w wyniku nabycia od Orange Media zorganizowanej części przedsiębiorstwa. Firma Orange Media wydawała Teraz Rock i Teraz Rock Kolekcję od 2003 roku. Od początku wydawania do chwili obecnej (już pod egidą AD Music) Teraz Rock ma stabilną sprzedaż i jest rentowny. Nawet w kryzysowym dla prasy 2009 roku zwiększyły się wpływy ze sprzedaży reklam. Teraz Rock Kolekcja także cieszy się rynkowym powodzeniem i uznaniem wśród czytelników. Natomiast PSX Extreme jest liderem rynku pism dla graczy konsolowych.

Uroczystość debiutu AD Music S.A. rozpocznie się 21 grudnia 2011 r. o godzinie 11.25 w budynku Giełdy na sali NewConnect przy ul. Książęcej 4 w Warszawie.

redakcja

KOMENTARZE

Przeczytaj także