terazmuzyka.pl
Film / serial 1257V  
mg | 19 listopada 2018
3

„Bohemian Rhapsody” drugim najbardziej dochodowym filmem w historii biografii muzycznych

Ogromne zainteresowanie „Bohemian Rhapsdoy” przełożyło się na znakomite wyniki finansowe produkcji. Tylko jedna muzyczna biografia może pochwalić się lepszym wynikiem.

Trzeci z rzędu dobry tydzień w amerykańskim box-office sprawił, że dochody filmu „Bohemian Rhapsody” osiągnęły wynik 127 milionów zarobionych dolarów. Oznacza to, że produkcja opowiadająca historię Freddiego Mercury’ego stała się drugą najbardziej dochodową w historii wszystkich filmów muzyczno-biograficznych. Lepszy jest tylko „Straight Outta Compton” z 2015 roku, który w analogicznym okresie zarobił 161 milionów dolarów. Film o Queen przegonił już biografię Johny’ego Casha „Walk the Line”, który na liście zajmuje 3. miejsce.

Cenzura wycięła ponad 20 minut z "Bohemian Rhapsody"

Podane wyżej wyniki dotyczą tylko Stanów Zjednoczonych. Film „Bohemian Rhapsody” od momentu premiery na całym świecie zarobił już 384 miliony dolarów. Przypomnijmy – jego wyprodukowanie kosztowało 52 miliony.

Queen na Live Aid – porównanie z „Bohemian Rhapsody”

Kulminacyjnym punktem filmu „Bohemian Rhapsody” jest występ Queen na Live Aid w 1985 roku. Twórcy filmu pieczołowicie odtworzyli dużą część tego występu. Porównajcie jak wypada film w zestawieniu z oficjalnym zapisem.

Poniżej możecie obejrzeć zestawienie tych dwóch klipów. Pieczołowitość w odwzorowaniu szczegółów jest powalająca.

Queen wystąpił na Live Aid na stadionie Wembley, 13 lipca 1985 roku. Koncert grupy zapisał się w historii jako jeden z najlepszych na całym festiwalu. Rok później zespół Queen powrócił na Wembley, gdzie dał dwa własne występy. Trafiły one później na kasetę VHS „Queen at Wembley” wydaną w 1990 roku.

Komentarze (3)
Aby dodać wątek musisz być zalogowany!
york [153.19.***.***] dodano: 20.11.2018, 10:39 #1
Może i bije rekordy, ale to nie oznacza, że jest dobry...
Pokaż odpowiedzi (2)
Zobacz także
0

Serial „Wataha” powróci z trzecim sezonem

mg | fot. HBO Polska | 10 grudnia 2018
© 2013-2018 Advertigo S.A. All rights reserved
Projekt i realizacja: F3 Group