terazmuzyka.pl
Koncerty 26722V  
mg | 16 marca 2017
10

Metallica w Polsce. Szczegóły koncertu – data, bilety, support

Za nieco ponad rok do Polski przyjedzie Metallica. Zebraliśmy kilka ważnych informacji, które powinien znać każdy, kto planuje wybrać się na koncert.

Metallica w końcu poinformowała swoich europejskich fanów, jak będzie wyglądała promocja płyty „Hardwired... To Self-Destruct” na Starym Kontynencie. Wszystko rozpocznie się już 4 września 2017 roku, a trasa – z przerwami – potrwa do 11 maja 2018! Muzycy zatrzymają się w Polsce 28 kwietnia 2018 i zagrają halowy koncert w Krakowie (w Tauron Arenie).

Metallica przyjedzie do Europy. Szczegóły trasy koncertowej

Jako gość specjalny podczas polskiego koncertu Metalliki zaprezentuje się norweska formacja Kvelertak.

Metallica w Polsce – bilety

Przedsprzedaż biletów będzie dostępna dla członków Legacy Met Club i rozpocznie się we wtorek, 21 marca o 10:00 rano, a przedsprzedaż biletów dla wszystkich członków Fifth Members rozpocznie się tego samego dnia o godzinie 11:00. Bilety wejdą do ogólnej sprzedaży w piątek, 24 marca o godzinie 10:00.

Ceny biletów wynoszą od 236 do 440 złotych, a pakiet VIP od 899 do 10369 złotych. Do każdego zakupionego biletu dołączony będzie egzemplarz najnowszej płyty Metalliki, czyli „Hardwired... To Self-Destruct” (w wersji elektronicznej lub fizycznej).

Metallica w porozumieniu z CID Entertainment oferuje trzy specjalne opcje (pakiety VIP), które pozwolą przeżyć wyjątkowe chwile na tej trasie, takie jak: bilety premium, możliwość wcześniejszego wejścia na teren koncertu, zwiedzanie pamiątkowej wystawy „Memory Remains” oraz spotkanie z zespołem.

Plakat promujący polski koncert:

Promocja „Hardwired... To Self-Destruct”

Album „Hardwired...To Self-Destruct” miał premierę 18 listopada 2016 roku i wyszedł nakładem wytwórni założonej przez Metallicę, Blackened Recordings. Zadebiutował w czołówkach list sprzedaży całym świecie. W pierwszym tygodniu sprzedano ponad 800 tysięcy kopii płyty. Producentami albumu są Greg Fidelman, James Hetfield i Lars Ulrich.

Od kilku miesięcy Metallica promuje wspomniany album podczas koncertów na całym świecie. Najdłużej na informacje dotyczące tournée musieli czekać europejscy fani, ale trzeba przyznać, że zespół postawił na dużą ilość występów. Muzycy odwiedzą chociażby Niemcy, Holandię, Szwecję, Wielką Brytanię, Francję, Szwajcarię, Finlandię, Czechy czy właśnie Polskę.

Komentarze (10)
Aby dodać wątek musisz być zalogowany!
loko48 [89.74.***.***] dodano: 16.03.2017, 16:11 #1
Cena biletów to przegięcie. Ponad rok wcześniej do sprzedaży to głupota. Nie wspomnę o miejscu koncertu. Ludzie czekają na ten koncert z niecierpliwością a tu strzał w stopę bo na małej hali. Nic tylko czekać na inny termin
Pokaż odpowiedzi (2)
cocknelius [91.229.***.***] dodano: 16.03.2017, 18:09 #4
T prawda co mówi przedmówca... Bilety będą tylko dla wybranych albo wyjątkowych szczęściarzy...
dd11 [82.13.***.***] dodano: 16.03.2017, 20:06 #5
Sprzedawanie biletów na koncert rok przed to lekka przesada. A wciskanie na siłe plyty to juz nie fair. Przeciez wiekszosc ludzi to beda fani ktorzy na pewno zakupili nowa plyte (ja kupilem w dniu premiery, nie sciagałem). Stad tez bilety sa droższe. Ee, biznes i tyle. I nie zmienia to faktu, ze chcialbym zobaczyc Metallike na zywo ale sposob w jaki sie to wszystko odbywa troche mnie odpycha. I te ich baloniki...
lesio [188.165.***.***] dodano: 16.03.2017, 22:10 #6
Ludzie gdzie w takiej sali koncert Metellici ?Przecież będzie scisk jak w beczce i do tego ceny biletòw toż to porażka
b_efta dodano: 18.03.2017, 13:56 #7
Ciekawe jakie atrakcje przewiduje pakiet VIP za 10 tys. Malowanie paznokci z Kirkiem?
Pokaż odpowiedzi (1)
TheGreko [77.65.***.***] dodano: 19.03.2017, 18:20 #9
Słodko tylko że płytę kupiłem w dniu premiery a miesiąc później dostałem jeszcze Deluxe Edition... Może poukładam sobie z nich kafelki w łazience?
Fifi [83.26.***.***] dodano: 20.03.2017, 17:11 #10
Gdzie trzeba będzie podać dane np. moje i mojego kolegi?
Komentarze (10 opinii) Skomentuj
© 2013-2018 Advertigo S.A. All rights reserved
Projekt i realizacja: F3 Group