terazmuzyka.pl
Teraz Rock Kolekcja 1725V  
redakcja | 12 kwietnia 2012
16

Ozzy Osbourne w Teraz Rock Kolekcji

W piątek, 13 kwietnia, do sprzedaży trafi najnowszy numer Teraz Rock Kolekcji. W szesnastej już odsłonie naszego cyklu wszystko o Ozzym Osbourne'ie.

Tradycyjnie w naszym cyklu: nieznane fakty, unikalne zdjęcia, wywiady, omówienia płyt, plakat.

Zapraszamy do kiosków już jutro!

Numer można kupić również w naszym sklepie www.rockshop.pl

Komentarze (16)
Aby dodać wątek musisz być zalogowany!
Pablo69 dodano: 12.04.2012, 19:31 #1
Nie mówię, że nie zasłużył, ale po co poświęcać numer Kolekcji wykonawcy, który wciąż nagrywa płyty? Już wcześniej tacy się pojawiali, a numery im poświęcone są nieaktualne (np. o Iron Maiden). Dlaczego Ozzy, a nie Dio? Edytowano 1 raz. Ostatnio: 12.04.2012, 19:32
Darnok dodano: 13.04.2012, 12:41 #2
Oj Pablo nie narzekaj.Lubisz Oza?Trochę znam Twój gust i wiem,że tak.Więc nie narzekaj i delektuj się kolekcją.A Dio pomimo całego mojego respektu do niego i podziwu dla głosu nie zasługuje na wkładkę tak jak Oz nieprawdaż?Mrugnięcie
AdiRock dodano: 13.04.2012, 15:13 #3
Co do wkładki o Ozzy'm nie mam zastrzeżeń, wręcz się ucieszyłem. Natomiast nie specjalnie mi się widzi wkładka o Rammstein która ma się pojawić następnym razem... Są bardziej kultowe zespoły jak np. The Clash, Motorhead, Slayer czy The Cure... No, ale dobra poczekamy do października Uśmiech
Darnok dodano: 13.04.2012, 15:25 #4
Chciałem to wcześniej napisać ale mnie uprzedziłeś.Uważam,że od samego początku kolekcji nie było ani jednej wpadki aż do teraz.Uważam,że przy tych wszystkich zespołach,które były wcześniej Rammstein nie wiele znaczy.Pytam się czy można postawić znak równości między np Iron Maiden,Led Zeppelin czy Deep Purple i Ramestein'em?To zdecydowanie pytanie retoryczne.Nigdy nie miałem zastrzeżeń do kolekcji i bardzo rzadko do normalnych numerów ale teraz z tym Ramesteinem to zupełne pudło.Co on takiego wielkiego zrobił,że w kolekcji będzie?
Pablo69 dodano: 13.04.2012, 17:19 #5

Darnok napisał:

Oj Pablo nie narzekaj.Lubisz Oza?Trochę znam Twój gust i wiem,że tak.Więc nie narzekaj i delektuj się kolekcją.A Dio pomimo całego mojego respektu do niego i podziwu dla głosu nie zasługuje na wkładkę tak jak Oz nieprawdaż?Mrugnięcie


Owszem lubię Ozzy'ego, ale za płyty, które nagrał z Black Sabbath (trzy pierwsze i piątą). Jego solowe albumy nigdy nie zbliżyły się do tego poziomu, chociaż kilka niezłych kawałków nagrał. Co do Dio - płyty jego zespołu są lepsze od Ozzy'ego, przynajmniej kilka z nich. Ponadto jest znacznie lepszym wokalistą od Osbourne'a, którego na pewno nie nazwałbym dobrym wokalistą, chociaż do wczesnego Sabbath pasował idealnie.

Oczywiście nie mam nic przeciwko Ozzy'emu w Kolekcji. Właśnie tacy wykonawcy powinni się w niej pojawiać. Jednak numery poświęcone wykonawcom już nie istniejącym (lub nieżyjącym) są bardziej uniwersalne, za kilka, kilkanaście, kilkadziesiąt lat będą tak samo aktualne jak dzisiaj (np. The Beatles, Pink Floyd, Led Zeppelin). Natomiast inne już teraz są nieaktualne. Tak samo będzie z Ozzym, który prawdopodobnie jeszcze coś nagra.
Steppenwolf dodano: 13.04.2012, 21:45 #6

Darnok napisał:

Chciałem to wcześniej napisać ale mnie uprzedziłeś.Uważam,że od samego początku kolekcji nie było ani jednej wpadki aż do teraz.Uważam,że przy tych wszystkich zespołach,które były wcześniej Rammstein nie wiele znaczy.Pytam się czy można postawić znak równości między np Iron Maiden,Led Zeppelin czy Deep Purple i Ramestein'em?To zdecydowanie pytanie retoryczne.Nigdy nie miałem zastrzeżeń do kolekcji i bardzo rzadko do normalnych numerów ale teraz z tym Ramesteinem to zupełne pudło.Co on takiego wielkiego zrobił,że w kolekcji będzie?


Jeśli drodzy przedmówcy przeczytają zeszyt o Rammsteinie, to powinni zrozumieć, dlaczego właśnie tej grupie poświęcono kolejną część. Oczywiście nie można postawić znaku równości między Rammstein a choćby Iron Maiden, jednak błędem jest przyjmowanie takiego punktu odniesienia. W moim odczuciu Rammstein jest ostatnią grupą, która potrafiła zaprezentować coś oryginalnego w ostatniej dekadzie XX w. Każdy ma swoje zdanie i nie zamierzam tu rozpoczynać kolejnej dyskusji, która wciąż jest kontynuowana odnośnie numeru kwietniowego "TR". Jedyne, z czym mogę się nie zgodzić, to że zeszyt o Rammstein pojawił się dość szybko, a są artyści, którzy najpierw powinni być przedstawieni szerzej. Jednakowoż cieszę się, że będzie opracowanie dotyczące Rammsteinu. Być może pozwoli to na zrozumieniu fenomenu tej grupy. Ave!
Darnok dodano: 13.04.2012, 21:58 #7
Ja tam nie widzę w niej nic wielkiego i oryginalnego.Dla mnie ostatnie dwa wspaniałe oryginalne zespoły to Tool i System of a Down.No ale to tak jak mówisz każdy ma własne zdanie jednak absolutnie popieram,że są zespoły które mają pierwszeństwo.Np nie wiem jak to jest możliwe,że taki Rammestein jest np przed The Rolling Stones.O zgrozo!
Pablo69 dodano: 14.04.2012, 14:06 #8
Zupełnie nie zgadzam się co do oryginalności Rammsteina, bo podobnie grały wcześniej inne zespoły z nurtu industrialnego, a i nie byli też pierwszym zespołem z tekstami po niemiecku (jedynie w przeciwieństwie do pozostałych odnieśli sukces komercyjny).
Nie są też zespołem wielkim. Są po prostu kontrowersyjni. Głupie teksty ("You've got a pussy, I've got a dick" - załamka), pornole zamiast teledysków (znowu "Pussy", ale tutaj posunęli się tylko odrobinę dalej niż chociażby w "Mann Gegen Mann") i koncerty, na których oprawa jest ważniejsza od muzyki. Brzmi to jak opis wielkiego zespołu rockowego? Nie wydaje mi się... Oczywiście wielkie zespoły także szokowały, ale jednak sama muzyka była ważniejsza.
wegil606 dodano: 17.04.2012, 19:51 #9
Rammstein jest po prostu u nas popularny. The Clash wydali za mało płyt, żeby cały numer im poświęcać. Ja za to liczę na wkładkę o Anathemie w Teraz Rocku
Metamatic dodano: 19.04.2012, 08:16 #10
Spore zaskoczenie z tym Rammsteinem, moim zdaniem za wcześnie się ukazał ale nie zgodzę się z tym, że Rammstein nie jest oryginalny. Na tle innych industrialnych zespołów naprawdę wypada oryginalnie. Nawet Beksiński kiedyś pisał, coś w stylu: "że niemieckość aż bije od Rammsteina, że ich marszowy rytm i "wojskowe" wykrzykiwanie Lindermanna przywołuje skojarzenia rodem z kabaretu o nazistach i że prawa ręka automatycznie unosi się do góry". Koncertowo to też jeden z najlepszych zespołów w historii.

Z drugiej strony znowu muszę czekać na numer poświęcony King Crimson czy Davidowi Bowie, choć znając TR Bowiego raczej długo się nie doczekam.

The Clash może kiedyś się ukaże w kolekcji, przecież taka Nirvana (nie wiem zresztą za co) dostała swój numer, chociaż płyt miała mniej niż The Clash. Edytowano 3 razy. Ostatnio: 19.04.2012, 08:24
AdiRock dodano: 19.04.2012, 14:50 #11

Metamatic napisał:


The Clash może kiedyś się ukaże w kolekcji, przecież taka Nirvana (nie wiem zresztą za co) dostała swój numer, chociaż płyt miała mniej niż The Clash.

Nirvana jest przede wszystkim bardziej kultowa (głównie ze względu na Cobain'a).
Darnok dodano: 19.04.2012, 20:57 #12

Metamatic napisał:


taka Nirvana (nie wiem zresztą za co) dostała swój numer,

JAK TO ZA CO?!
RatedR1984 dodano: 22.04.2012, 23:59 #13
Zgadzam się z Pablo69, można było by poświęcić miejsce na artykuł dla takich zespołów jak na przykład B.O.C, Dio, Rainbow czy na przykład Gotthard. Ale są gusta i guściki. Pozdrawiam.
Fuchs_ dodano: 23.04.2012, 23:07 #14
Nie dogodzisz nikomu! Ozzy jest żywą legendą i zasługuje na swoje wydanie. Koniec kropka.
Grzegorion333 dodano: 06.06.2012, 18:47 #15
ja jestem ciekaw czy wyjdzie kolekcja z nightwish?
fizzior [] dodano: 15.06.2012, 21:04 #16
No w sumie Rammstein to dobry zespół, ale ten numer się szybko zdezaktualizuje, a i dyskografię ma małą.
Lepiej byłoby gdyby redakcja przygotowała numer o np.: The Who, czy o Bobie Dylanie.
Z resztą jest ogrom zespołów/solistów którzy zasługują na swój nr kolekcji, czy wkładki.
ZZ Top, Rolling Stones, Steppenwolf (tutaj akurat wkładka bo popularność szwankuje :C), Whitesnake, Motorhead, Alice Cooper, Slayer, Pearl Jam, King Crimson, Dream Theater, Yes, Dżem (tutaj można by numer kolekcji zrobić), wkładka o The Animals, Primus, czy o Talking Heads, lub kolekcja o The Police (raczej już nic wspólnie nie zrobią).

Każdy z nich czeka na poświęcenie uwagi- dobrym pomysłem byłoby zrobienie z Kolekcji dwumiesięcznika, tylko nic nie powinno zostać zrobione z pośpiechem, więc sama redakcja powinna to przemyśleć.
Komentarze (16 opinii) Skomentuj
Zobacz także
0

Teraz The Police i Sting, a potem...

Redakcja | 17 kwietnia 2013
1

Ostatnia szansa na The Cure

Redakcja | 15 kwietnia 2013
0

The Beatles: 50 lat beatlemanii

Redakcja | 22 marca 2013
6

Rammstein w Teraz Rock Kolekcji

redakcja | 12 lipca 2012
0

Wszystko o The Beatles

redakcja | 11 stycznia 2012
© 2013-2020 Advertigo S.A. All rights reserved
Projekt i realizacja: F3 Group