Winyle ponownie w Biedronce [LISTA]

/ 12 grudnia, 2017

Siec sklepów Biedronka przygotowała kolejną serię płyt winylowych, które będzie można kupić w stałej, promocyjnej cenie 49.99 PLN. Oferta dostępna będzie od najbliższego poniedziałku, 18 grudnia

Szczegóły koncertu WOŚP w Warszawie

Tym razem na półkach pojawi się aż 21 tytułów. Rzecz jasna – dużo dla siebie znajdą fani rockowych brzmień. Poniżej prezentujemy listę wszystkich czarnych krążków, które będzie można nabyć od przyszłego tygodnia:

  • Björk – Post
  • Bob Marley – Legend
  • Ella Fitzgerald, Louis Armstrong – Ella And Louis
  • Guns N’ Roses – Appetite For Destruction
  • Hey – Miłość! Uwaga! Ratunku! Pomocy!
  • Diana Krall – Christmas Songs LP
  • Massive Attack – No Protection
  • Nirvana – Nevermind
  • Nirvana – MTV Unplugged In New York
  • PJ Harvey – Let England Shake
  • Portishead – Dummy
  • Public Enemy – Fear Of A Black Planet
  • Queen – Sheer Heart Attack
  • R.E.M. – Out Of Time
  • U2 – How To Dismantle An Atomic Bomb
  • Any Winehouse – Back to Black
  • Dire Straits – Communique
  • Dire Straits – Making Movies
  • Pulp Fiction Soundtrack
  • Sting – The Last Ship
  • Frank Sinatra – The Best Of

​Płyty winylowe cieszą się w Biedronce dużą popularnością, dlatego też co jakiś czas powracają na półki sklepowe. W poprzednich promocjach można było kupić płyty między innymi albumy takich wykonawców, jak: Deep Purple, The Police, The Clash, Nirvana, MetallicaThe Who, Guns N’ Roses, Rage Against the Machine, Kiss i The Velvet Underground. Dostępne były także gramofony marki Hykker Vintage Sound.

Winyle – renesans popularności

Na stronie internetowej Związku Producentów Audio Video kilkanaście tygodni temu opublikowano podsumowanie sześciu miesięcy tego roku, jeśli chodzi o polski rynek muzyczny. Co najważniejsze: jego wartość, w porównaniu z okresem styczeń-czerwiec 2016, wzrosła o ponad 5%. Wpływ na to miały m.in. płyty winylowe.

W pierwszych sześciu miesiącach 2017 roku wydano na nie 12,3 miliona złotych, jest to wzrost aż o 71,2%! Nic dziwnego – coraz częściej ten nośnik pojawia się w innych sklepach niż te kojarzone przede wszystkim z muzyką (wspomniana Biedronka, a także Lidl). 

szy

KOMENTARZE

Przeczytaj także