The Rolling Stones w 3D

/ 21 września, 2012

Kampania obejmująca pięć kontynentów, 50 miast i ponad 3000 lokacji, budynków i punktów orientacyjnych takich jak Pałac Kultury i Nauki w Warszawie, Big Ben w Londynie, Empire State Building w Nowym Yorku, Skytree w Tokio czy Opera House w Sydney, wypełniona została wirtualną grafiką 3D przedstawiającą King Konga przygotowanego w odniesieniu do okładki z albumu GRRR! Jest to największa kampania wykorzystująca technologię Augmented Reality do tej pory. Efektowny projekt został stworzony przez Waltona Forda, artystę znanego ze swoich ikonowych obrazów przedstawiających dziką naturę.

W trakcie ostatniego miesiąca fani The Rolling Stones otrzymali możliwość ściągnięcia darmowej aplikacji uView i oczekiwali na możliwość zobaczenia jak na ich oczach ożywa okładka GRRR! Od dzisiaj mają także możliwość użycia aplikacji do odnalezienia najbliższej lokacji związanej z promocją albumu i obejrzenia oszałamiających animacji 3D. Widzowie będą również mieli dostępność do ekskluzywnego contentu oraz otrzymają szansę wcześniejszego zamówienia GRRR!

Użycie jednej z najbardziej zaawansowanych, dostępnych form mobilnej technologii na taką skalę nie tylko nadaje nowy charakter całej promocji, ale przede wszystkim potwierdza wizerunek The Rolling Stones jako jednej z najbardziej innowacyjnych marek na świecie. Aplikacja uView została stworzona przy współpracy z Aurasma, liderem technologii augmented reality.

Album The Rolling Stones “GRRR!” będzie miał swoją premierę 13 listopada 2012.

 

 

mk

KOMENTARZE

Przeczytaj także