Reklama marki Gap z 2017 roku, w której wystąpili Cher i Future, stała się viralowym hitem w mediach społecznościowych, zwłaszcza na TikToku.
W spocie muzycy siedzą razem na schodach i wykonują nietypową wersję utworu „Everyday People” zespołu Sly And The Family Stone z 1969 roku.
Po ośmiu latach od premiery klip zyskał popularność ze względu na swój nieco niezręczny charakter. Internatów szczególnie rozbawiła przerysowana mimika muzyków. Użytkownicy TikToka chętnie tworzą własne parodie reklamy.
Poniżej można zobaczyć oryginalną wersję z Cher:
Jedno z satyrycznych nagrań nawiązujących do oryginału:
Pod koniec ubiegłego roku Cher zapowiedziała, że kolejny album, który nagra, będzie ostatnim w jej karierze. Ostatnim wydanym dotąd krążkiem z premierowym materiałem jest płyta „Christmas” z 2023 roku. To pierwsze takie wydawnictwo artystki od dekady. Album, będący 27. solowym projektem w jej dorobku, zawierał m.in. singiel „DJ Play a Christmas Song”.
Future natomiast ostatnio pojawił się na utworze „Fxck Up The World” z debiutanckiego solowego albumu Lisy, „Alter Ego”. W zeszłym roku wydał dwa albumy we współpracy z Metro Boominem: „We Don’t Trust You” oraz „We Still Don’t Trust You”.

