Dolina Charlotty: Razem przetrwamy

/ 28 kwietnia, 2020

Dolina Charlotty po 15 latach funkcjonowania stała się jedną z najbardziej rozpoznawalnych marek turystycznych w Polsce. Miejsce to jest fenomenem na skalę europejską. Oddalone o wielkich aglomeracji, z trudnym dojazdem gromadzi dziesiątki tysięcy ludzi, szczególnie w sezonie letnim. Kto raz to miejsce odwiedzi, będzie wracał. Piękny, górzysty teren pokryty lasami, łąkami, jeziorami i wyspami wygląda jak wyjęty z baśni.

Piękny hotel położony na wzgórzu przy jeziorze w środku, którego znajduje się Spa Bali Hai – absolutny hit stworzony przy współpracy z ambasadą Indonezji, stylizowane pokoje, Rock Pub i sale konferencyjne.

Obok hotelu znajduje się amfiteatr na 10 000 widzów położony wśród drzew. Wymieniany jest w rankingach jako jeden z najpiękniejszych obiektów w Europie. Na jego deskach występowali zauroczeni miejscem wielcy artyści, tacy jak: Carlos Santana, Bob Dylan, Robert Plant, ZZ Top, Deep Purple, John Fogerty, Thirty Second To Mars, KORN i wielu innych.

Nieopodal amfiteatru znajduje się na wyspie piękny Gościniec, który serwuje wyroby własne i wędzone ryby. Przemieszczając się dalej docieramy do 30 hektarowego Zoo, gdzie egzystuje około 350 gatunków zwierząt, a niektóre z nich mieszkają na wyspach: lemury, gibony, wyjce.

Ten cały baśniowy świat Doliny Charlotty może runąć w najbliższym czasie.

Zamknięty od miesiąca obiekt i brak jakichkolwiek wpływów, stał się zagrożeniem dla egzystencji wszystkich zwierząt i całej infrastruktury. Jak wiadomo, nadszedł bardzo trudny czas, w którym coraz częściej widać ludzką solidarność i pomoc. Niestety, na pierwszej linii frontu znalazła się również Dolina Charlotty. Nie pomogła sława i posiadanie jednej z najbardziej rozpoznawanych marek turystycznych w Polsce.

Zespół Doliny Charlotty wyszedł z ofertą dla przyjaciół resortu i Festiwalu Legend Rocka na zakup voucherów do wykorzystania od momentu otwarcia obiektu, aż do końca 2021 roku. Dyrektor Zarządzający, Mirosław Wawrowski, w rozmowie stwierdził, że są podmiotem gospodarczym i zawsze liczyli się z możliwością ryzyka, ale nikt na świecie nie przewidział takiej pandemii.

Oferta jest korzystna dla obu stron. Osoba kupująca voucher (rozpiętość cen od 6 zł do 3000 zł) zyskuje duży rabat i dodatkowe atrakcje, a Dolina Charlotty będzie posiadała środki na przetrwanie.

mg

KOMENTARZE

Przeczytaj także