Nowy wygląd Trooper Beer

/ 19 stycznia, 2017

Piwo, które zostało stworzone przez browary „Robinsons” oraz Bruce’a Dickinsona, wokalistę Iron Maiden, odniosło ogromny sukces. Sprzedaż 15 milionów litrów na całym świecie od maja 2013 roku robi wrażenie. Przez ten okres na rynku pojawiły się także dwa inne limitowane edycje: „Trooper 666” oraz zeszłoroczny „Trooper Red’n’Black Porter”.

Iron Maiden w Encyklopedii TerazRock.pl

Dlatego też, wedle przysłowia „kuj żelazo póki gorące”, na fali dobrej sprzedaży, postanowiono nieco odświeżyć etykietę. Nie poznaliśmy jeszcze finalnego projektu (nowy „layout” pojawi się w marcu), ale za to możemy przeczytać bardzo ciekawe wypowiedzi, zarówno Dickinsona, jak i Johna Robinsona, dyrektora ds. marki „Robinson Brewery”.

Robinson twierdzi, że…

„Trooper” to prawdziwie Brytyjski sukces. Od momentu wprowadzenia na rynek, dotarliśmy do milionów piwoszy i fanów muzyki w ponad 50 krajach, co przyczyniło się do zaistnienia nowej marki pod banderą brytyjskiego piwa na rynkach globalnych.

I dodał:

Po prawie 4 latach, nadeszła pora, aby dać „Trooperowi” nowy wygląd, zwłaszcza dlatego, że przed nami kolejny ciąg nowych zapowiedzi. Badania konsumenckie przeprowadzone zarówno pomiędzy właścicielami punktów sprzedaży i ich klientami, wykazały zdecydowane poparcie dla nowej marki, więc nie możemy się doczekać, aby znów podbić świat.

Wokalista Iron Maiden cieszy się z takiego zainteresowania:

Wiemy, że „Trooper” to świetne piwo i myślę że nowy branding jest fantastyczny. Ma tak silny wygląd, więc sądzę że będzie świetnie się sprzedawał. 

Iron Maiden: „The Trooper”

szy

KOMENTARZE

Przeczytaj także