Gwiazda „Na dobre i na złe” jako James Hetfield robi rozróbę w telewizji [WIDEO]

/ 19 kwietnia, 2017

Coraz dziwniejsze (i chyba coraz bardziej denne) pomysły mają twórcy telewizyjnych programów rozrywkowych. Jednym z nich jest nadawany przez Polsat program „Twoja twarz brzmi znajomo”, w którym celebryci wcielają się w… innych celebrytów. Pytanie: po co?

James Hetfield w filmie o pornografii

W jednym z ostatnich odcinków „Twoja twarz brzmi znajomo” wystąpił Krzysztof Kwiatkowski, urodzony w 1986 roku w Krakowie polski aktor, znany głównie z seriali „Pierwsza miłość”, „Na dobre i na złe”, „Ojciec Mateusz” i „M jak miłość”. Wystąpił tam jako James Hetfield, a za scenografię posłużyła mu atrapa klipu „Whiskey In The Jar”, który to utwór Metallica nagrała na album „Garage Inc.” w 1998 roku.

Whiskey In The Jar” to tradycyjna pieśń irlandzka, rozsławiona w 1972 roku przez zespół Thin Lizzy. Metallica nagrała własną wersję na potrzeby albumu „Garage Inc.”, na którym znalazły się wyłącznie kowery.

Teledysk do tego utworu przedstawiał Metallicę występującą na mocno zakrapianej domówce pełnej roznegliżowanych dziewczyn. Twórcy „Twoja twarz brzmi znajomo” postanowili oddać klimat tego klipu i odtworzyli jego kluczowe elementy w występie Krzysztofa Kwiatkowskiego. Efekt ich pracy możecie obejrzeć poniżej.

Co o tym myślicie? Napiszcie w komentarzach lub odpowiedzcie za pomocą sondy. My natomiast na odtrutkę polecamy oryginalny teledysk Metalliki.

Metallica: „Whiskey In The Jar”

„Hardwired… To Self-Destruct” platynowy w USA

Zrzeszenie Amerykańskich Wydawców Muzyki (RIAA) poinformowało 18 kwietnia 2017 roku, że najnowszy album Metalliki, „Hardwired… To Self-Destruct”, pokrył się w Stanach Zjednoczonych platyną, co oznacza, że w USA rozszedł się już ponad milion egzemplarzy płyty. Liczba ta jednak zawiera zarówno fizyczne, jak i wirtualne nośniki, rozpowszechniane za pośrednictwem iTunes i portali streamingowych. W ten sposób „Hardwired” dołączył do grona innych albumów studyjnych Metalliki, które osiągnęły Platynę. Prym oczywiście wiedzie płyta „Metallica” z 1991 roku, która rozeszła się w nakładzie przekraczającym 16 milionów egzemplarzy i ma 16-krotną platynę.

Warto odnotować, że „Hardwired… To Self-Destruct” póki co największą, bo 4-krotną platyną, pokrył się w Polsce, gdzie sprzedał się w nakładzie przekraczającym 80 tysięcy egzemplarzy.

rf

KOMENTARZE

Przeczytaj także