Bon Iver ma własny kolor w katalogu Pantone.
Odcień z okładki albumu „SABLE, fABLE” otrzymał oficjalną nazwę „fABLE Salmon”. To nowa nazwa koloru Pantone 1625 CP, różowego odcienia wykorzystanego w oprawie graficznej najnowszych wydawnictw Bon Iver.
Płyta „SABLE, fABLE” ukazała się w kwietniu nakładem wytwórni Jagjaguwar i została wyprodukowana przez Vernona oraz Jim-E Stacka. Krążek zdobył nominację do nagrody Grammy w kategorii najlepszy album alternatywny.
Pantone przygotowało całą linię gadżetów w kolorze „fABLE Salmon”. W sprzedaży pojawiły się kubki, notesy, klawiatury oraz torby.
Mówiąc o tym, co zainspirowało go do podjęcia współpracy, Vernon powiedział:
Zawsze myślałem o tym, że pod naszą skórą, niezależnie od jej koloru, wszystko ma taki łososiowy odcień, kiedy jest odsłonięte. Zawsze kojarzyło mi się to z człowieczeństwem. SABLE to ciemność – i świadomy wybór wejścia w tę ciemność. To samotność, rozdrapywanie ran, poświęcanie siebie i smutek. fABLE oznacza nowego mnie – nowe ciało dla nowej, zdrowszej i szczęśliwszej osoby.
Artysta zwrócił także uwagę na komercyjny aspekt muzyki:
Każdy zespół, punkowy czy popowy, funkcjonuje w komercyjnej, kapitalistycznej przestrzeni. Stare punkowe zespoły były najlepszymi twórcami marek wszech czasów. Black Flag ma najlepsze logo na świecie. Pomyślałem: „Po prostu pójdźmy w to”.
Ostatnio Vernon przyznał, że byłby „bardzo zaskoczony”, gdyby stworzył jeszcze jeden pełnowymiarowy album po „SABLE, fABLE”. Mimo to, artysta wystąpił gościnnie w utworze „Tie You Down” zespołu Haim, który trafił na rozszerzoną edycję albumu zespołu „I Quit”.
Pantone współpracowało już wcześniej z muzykami. Powstały m.in. Love Symbol #2 na cześć Prince’a, Pink Noise inspirowane Laurą Mvulą, a także Grateful Red i Stealie Blue związane z zespołem Grateful Dead.

